jeje00

Alla inlägg under april 2012

Av jennifer G - 29 april 2012 16:58

 

Av jennifer G - 27 april 2012 16:59

  I dannmark kan man kommar till lv 25!


Av jennifer G - 27 april 2012 14:56

Detta är danska msps profil och om man klickar på sig sälv kommer man direkt till byt kläder och dom kan ha tre bäzzor!

  


Av jennifer G - 25 april 2012 09:07

 

Av jennifer G - 24 april 2012 15:36

 

Av jennifer G - 23 april 2012 13:46

I helgen har det varigt städdag på våran gata.

Till middag åt jag kebab.

  


På söndagen var jag på en lakritsmässa. '


Det fanns en tröja av lakrits.

   


Ses!

 

Av jennifer G - 18 april 2012 15:29

Äntligen på lv 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av jennifer G - 15 april 2012 17:00

  På lördagen gick vi till skansen.Jag har tagit alla bilder själv.


 

En jätte söt ardener.


 

Marsvin.


 



             

Det är ett jätte konstigt djur.

           







På söndagen var vi på Drottningholm.

 




På måndagen var vi på ett sånthär tivoli som byter plats efter typ en vecka.Det fanns inte så många saker som var roliga där.Mycket var för  3-åringar och mycket var för äldre än jag och min lillasyrra.Det blev bara en bild på en typ horr borg med rutschkana.


 


Igår snöade det jätte mycket så jag och Felicia, min syrra, gick ut och åkte snowbow.


 


 


Idag lekte jag med en kompis, vi åt vofflor!


Ses!


Presentation


Jag heter Jennifer irl och gillar hästar, msp och att läsa.Kommentera gärna!

Fråga mig

14 besvarade frågor

coolt

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja, din blogg äger!
 ja
 kanske
 nej

Rolig historia

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling...

Läs det igen, men börja nerifrån den här gången...

 

jätte kul xD

Kategorier

Senaste inläggen

cool

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Vad är klockan...

Länkar

Chatta med datorn

Låång tid kvar

Gästboken

Arkiv

Besöksstatistik

Häst

<

Peace

peace